Suzuki Burgman USA Forum banner

przycisk PASS (przełącznik)?

19K views 30 replies 24 participants last post by  gunrun69  
#1 ·
Nie widzę żadnej różnicy, gdy używany jest żółty przycisk pass lub nie. Co on robi i w jakim trybie? Power-straight czy manual?? Kiedy próbuję go użyć, czuję tylko ciepłe, rozmyte uczucie, ale nic więcej!
 
#3 ·
Dzięki
Ze wszystkimi innymi przyciskami "power", "manual" itp. na lewym pasku myślałem, że to też jeden.
Jeżdżę cały czas na światłach drogowych w ciągu dnia, więc nie zauważyłem.
Światła na wysokie> Wolę wściekłego kierowcę niż okaleczonego mnie!!!!!
 
#4 ·
Pamiętaj, że w Burgmanie 650 masz 2 reflektory w stylu samochodowym. To prawdopodobnie o wiele jaśniejsze niż w twoich starych motocyklach; Twój Burgman na światłach mijania jest prawdopodobnie lepszy niż twoje starsze motocykle na światłach drogowych.

Dobrze jest być zauważonym, ale oślepianie ludzi może również powodować wypadki. I może to również denerwować ludzi motocyklistami.
 
  • Like
Reactions: Squeege24
#5 ·
Kiedyś jeździłem cały czas na światłach drogowych, dopóki nie spaliłem pierwszego zestawu. Teraz idź kup zestaw, a zobaczysz, że jest drogi, więc teraz używam ich do ostrzegania kierowców w pobliżu, podczas wyprzedzania i na skrzyżowaniach... dając im znać, że jestem w pobliżu... czasami włączam je w ruchliwych miejscach... a potem wyłączam... Steve
 
#6 ·
Przycisk mignięcia (jeśli 650 jest podobny do 400) nie ma efektu podczas używania świateł drogowych. Jeśli używasz świateł mijania, przycisk mignięcia włącza oba zestawy żarników (światła drogowe i mijania razem) w żarówkach.
 
#7 ·
perdido key said:
Jeżdżę cały czas z włączonymi światłami drogowymi w ciągu dnia, więc nie zauważyłem.
Światła drogowe włączone> Wolę wściekłego kierowcę niż okaleczonego mnie!!!!!
Właściwie jazda z włączonymi światłami drogowymi przez cały czas jest dość niebezpieczna.

Powodem jest to, że nadjeżdżający pojazd, a co ważniejsze pojazd, który ma zamiar skręcić przed tobą, ma trudności z oceną twojej prędkości zbliżania się, gdy masz włączone światła drogowe.

Jeśli trudno ci w to uwierzyć, po prostu poproś znajomego, aby jechał w twoją stronę z pewnej odległości z włączonymi światłami drogowymi, a następnie zrób to samo z włączonymi światłami mijania.

Gwarantuję, że już nigdy nie będziesz jeździć z włączonymi światłami drogowymi.
 
#8 ·
Czyż nie byłoby wspaniale, gdyby przełącznik PASS wystrzeliwał idiotę z lewego pasa laserem, żeby można było wyprzedzać?!
 
#10 ·
Ponieważ nigdy nie używam przełącznika PASS, pomyślałem o podłączeniu przełącznika w taki sposób, aby aktywował otwieracz do bramy garażowej. Pozwoliłoby mi to otworzyć garaż, gdy po raz pierwszy wjadę na podjazd, zamiast zatrzymywać się i szukać otwieracza w schowku.
 
#11 ·
Hej oszczędność i dero;

Dzięki za wasz wkład w temat świateł. Umieściłem ponad 30M na ST1100 i 20M na goldwingu z 100-watowymi żarówkami aftermarketowymi bez żadnych problemów.

Sugeruję, abyś przeprowadził ankietę na temat wątku Burgmana, aby zobaczyć, ile wypadków w świetle dziennym z udziałem winnych kierowców miało burgmany jadące na światłach drogowych!
 
#12 ·
Honda Corp demonstruje teraz samochody, które mają przycisk PARK. Ustaw swój samochód w otwartym miejscu do parkowania równoległego, a samochód automatycznie wmanewruje go w to miejsce.

Być może za kilka lat przycisk PASS będzie miał więcej zastosowań. Podjedź za wolno jadącym samochodem i naciśnij przycisk PASS, a komputer roweru przejmie kontrolę, aby wykonać sprawne i szybkie wyprzedzanie. Radar, czujniki ruchu, dalmierz laserowy, algorytmy, wszystko to wejdzie w grę, aby coś, co wszyscy robimy naturalnie, stało się złożonym osiągnięciem inżynieryjnym. :wink:
 
#14 ·
Chciałbym promień przemieszczenia w czasie. Ustaw go na +7 godzin lub minus 17 godzin, a idiota blokujący ci drogę zniknie z twojego czasu dojazdu, uwalniając drogę i pojawi się ponownie o północy lub w okolicach tej godziny, kiedy, miejmy nadzieję, będzie jedynym na drodze.
 
#15 ·
Żarty na bok... Jestem zdezorientowany przyciskiem 'pass' i nigdy go nie używałem w moim 400.

Nigdy nigdzie nie widziałem (dla klatek lub motocykli), żeby radzono, aby na chwilę błysnąć światłami drogowymi podczas wyprzedzania.

Czy coś przegapiam? Używajcie tego?
 
#16 ·
Tom - Użyłem tego w ciemności o poranku - kiedy autobusy szkolne wyjeżdżają z osiedli. (powiedzmy prawie 5 rano)

Jeden autobus był właśnie przy znaku stopu, gotowy do wjazdu na mój bulwar, a ja uderzyłem w tę Mamę i - O MÓJ BOŻE! To było jak czwarty lipca z boku tego szkolnego autobusu 80 jardów dalej!!

Bardzo jasne.
Bardzo jasne.

Szczególnie ze wszystkimi odblaskowymi rzeczami po bokach tych rzeczy.

Wyzwól to w normalnym świetle dziennym, aby przetestować. Zauważysz, że wszystko, co odbija światło przed tobą, świeci z powrotem na dużą odległość.

Ogromne światła - i działają świetnie!

pedz
 
#17 ·
Pamiętam, że na lekcjach jazdy w Wisconsin uczono mnie, że należy użyć klaksonu, gdy zaczynasz wyprzedzać na drodze dwupasmowej. Nie jestem pewien, czy to prawo stanowe, czy co, ale nikt nigdy tego nie robił, o ile wiem. Tylko gdy jadę na rowerze, samochody trąbią, gdy mnie mijają (co jest irytujące.....oczywiście słyszymy, że nadjeżdżasz, idioto!). Czy mruganie światłami drogowymi podczas wyprzedzania to europejska czy japońska sprawa? Wydaje mi się, że ludzie mrugają światłami z 3 powodów, o których myślę. 1) Aby poinformować ciężarówkę, że ma wolną przestrzeń, aby zjechać na twój pas. 2) Aby ostrzec nadjeżdżający ruch przed radarem. 3) Aby skłonić osobę przed tobą na lewym pasie do zjechania. (wydaje się, że to bardziej sprawa wschodniego wybrzeża; nie robimy tego na Środkowym Zachodzie; czy zachodnie wybrzeże to robi?)
 
#18 ·
Używam przycisku migania, aby ostrzegać ludzi, którzy wyjeżdżają z bocznej ulicy i wyglądają, jakby *mogli* w ogóle wyjechać przede mną.

Używam go również na wjazdach na autostradę. Światła w Burgmanie wydają się być bardzo zorientowane poziomo, więc podczas przechylania na wjeździe duża część światła jest marnowana i nie pada na drogę. Naciśnięcie przycisku migania wzmacnia światło, dzięki czemu mogę ponownie dobrze widzieć wjazd.

Rzadko używam go, aby poprosić kogoś, żeby zjechał mi z drogi, ponieważ rzadko to robią. Po prostu czekam na otwarte okno i sam ich mijam.
 
#19 ·
Przykro mi, ale oślepianie motocyklisty jadącego w twoją stronę nie zapewnia bezpieczeństwa, naraża to zarówno twoje życie, jak i życie drugiego motocyklisty. Musisz być widoczny, ale umieszczanie na motocyklu mocnych świateł "tylko do jazdy w terenie" i oślepianie motocyklistów nie sprawia, że ​​jesteśmy jako grupa bardzo popularni wśród osób niezaznajomionych z naszymi obawami jako grupy na dwóch kołach. Światła do jazdy lub przeciwmgielne skierowane na jezdnię, a nie wypalające rogówki innego motocyklisty, sprawiają, że jesteś zauważony i nie są nielegalną bronią przeciwko innym.

Powiedziano mi, że "flash to pass" było używane na drogach, gdzie pas do wyprzedzania był wspólnym pasem z nadjeżdżającym ruchem. Mrugasz światłami drogowymi wjeżdżając na pas do wyprzedzania, aby ostrzec nadjeżdżający ruch, że pas jest zajęty, ponieważ z daleka trudno jest dokładnie zobaczyć, na którym pasie znajduje się samochód. Nigdy się nie dowiedziałem, czy to prawda, ale powiedziano mi, że to europejska/skandynawska rzecz.

Ponieważ tego nie potrzebuję, wpadło mi do głowy zarówno kradzież tego do funkcji push-to-talk, jak i otwieracza do drzwi garażowych.
 

Attachments

#20 ·
Dla kierowców w Illinois używanie świateł drogowych jest wykroczeniem drogowym, jeśli zbliżasz się do nadjeżdżającego ruchu drogowego w odległości 500 stóp lub jedziesz za kimś w odległości 300 stóp. Prawo nie rozróżnia samochodów i motocykli. Wszystkie pojazdy muszą się do tego stosować. Przypuszczam, że w większości stanów jest tak samo.
 
#21 ·
Cześć Tomx, Jedyny raz, kiedy używam żółtego przycisku świateł drogowych, to podczas wieczorów motocyklowych w Fort Pierce, policja blokuje drogę barierkami, więc tylko motocykle mogą wjechać, zazwyczaj mają świetny zespół i motocykle parkują po obu stronach i w środku drogi, jest tam, powiedziałbym, około 1000 motocykli wszystkich typów, wiele HD, zespół, jedzenie, oglądanie niektórych postaci to świetna zabawa. To się dzieje co tydzień. W tym miejscu wkracza przycisk świateł drogowych (WYJAZD W NOCY) wyobraź sobie 1000 motocykli na jednym długim bloku zaparkowanych po 2 stronach i pośrodku, a ludzie chodzą między wszystkimi tymi motocyklami, w przeciwieństwie do HD, które mogą wkręcać silniki, aby zwrócić Twoją uwagę podczas chodzenia przez tę masę motocykli i ludzi, my działamy po cichu, więc jedynym sposobem na zwrócenie ich uwagi, gdy jesteś gotowy do wyjazdu, jest Twój... Yup... zgadłeś, żółty przycisk i to działa. Użyj klaksonu, mówisz, cóż, to niespisana zasada, że tak powiem, aby nie używać klaksonu wśród wszystkich tych ludzi, co rozumiem. To chyba jedyny raz, kiedy używam żółtego przycisku. AL
 

Attachments

#22 ·
Soundman said:
Jetfixer said:
Czyż nie byłoby miło, gdyby przełącznik PASS wystrzelił idiotę z lewego pasa laserem, żeby można było wyprzedzać?!
Mój działa w tym trybie bez zarzutu, ale zainstalowałem w obwodzie kosmiczny modulator wybuchowy Uranium PU-36.
Gdzie jest "Ka-Boom?"
Miało być wstrząsające "Ka-Boom!"

-Rusty
AN650K5 -Wild Blue
 
#23 ·
Ja również używam przycisku "PASS", aby mrugać do ludzi wyjeżdżających z podjazdów lub włączających się do ruchu na autostradzie. Po prostu mały dodatek, który ma im pomóc mnie zobaczyć, a nie to, że widzą mnie, co powstrzymuje ich przed wyjeżdżaniem przede mną. :x Dobry przycisk, warto go mieć. Te, bez których mogę się obejść, to przyciski zmiany biegów. Próbowałem ich używać, ale w kasku i przy tak cichym 650 nie słyszę punktów zmiany biegów. Spędzam czas patrząc na obrotomierz, a nie na drogę, żeby wiedzieć, kiedy zmienić bieg. :shock: :shock: Nawet wtedy nie mogę tego zrobić dobrze, nie jest płynnie, motocykl szarpie przy każdej zmianie biegu. Czy powinieneś odpuścić gaz podczas zmiany biegu?
 
#25 ·
frugality said:
Wydaje mi się, że ludzie migają światłami z 3 powodów, które przychodzą mi do głowy.
1) Aby dać znać kierowcy ciężarówki, że ma wolną przestrzeń, aby zjechać na twój pas.
2) Aby ostrzec nadjeżdżający ruch przed fotoradarem.
3) Aby skłonić osobę przed tobą na lewym pasie do zjechania na bok. (wydaje się to bardziej typowe dla wschodniego wybrzeża; my tego nie robimy na środkowym zachodzie; czy zachodnie wybrzeże to robi?)
Przez całe życie byłem kierowcą z zachodniego wybrzeża i robię to z tych samych powodów. Jedyni, którzy wydają się reagować i to doceniać, to kierowcy ciężarówek.
 
#26 ·
Tak, kierowcy ciężarówek będą pierwszymi, którzy wezmą pod uwagę i docenią użycie migających świateł drogowych do ostrzegania i powiadomień typu „wjeżdżaj”. Większość innych kierowców czterokołowych jest dziś zbyt pochłonięta własnym małym światem, by w ogóle wiedzieć, co oznaczają błyski.

Próbowałem mignąć komuś, kto próbował się włączyć do ruchu, aby dać mu znać, że może wjechać, a on po prostu jechał dalej na pobocze, całkowicie nieświadomy wszystkiego wokół, rozmawiając przez telefon komórkowy.

Innym razem mrugam do ludzi czekających na skręt z bocznej drogi, aby upewnić się, że mnie widzą i nie wyjadą, a kilka razy dostałem palec za moje kłopoty. Dlaczego się obrażają, to zagadka, ale przypuszczam, że w dzisiejszych czasach nie zostałem pozwany za „ból i cierpienie”. Te światła cholernie jasne! :D