152 Posts
Hello,
at low speed, on small reliefs (paved, grooves, joined...) I feel mini shocks (clong, clong, clong...) in the handlebar, and, (but is this the same problem ?)... from 115/120km/h (72/75 Mi/h), all the front of the 650 starts to vibrate. Can some one give me an explanation. (I am a beginner!)
The bike: AN650 Burgman, new tires correctly balanced...
see you.
Pirmil
--------------------------------
Titre : petit bruit dans le guidon et rebonds de fourches... pourquoi ?
Bonjour,
à basse vitesse, sur de petits reliefs (pavés, rainures, joint...) je ressents de mini chocs dans la direction, et ... mais est-ce le même problème... à partir de 115/120 km/h, tout l'vant du 650 se met à vibrer.
Quelqu’un peut il me donner une explication. (j’suis un bleu!)
Merci à tous.
at low speed, on small reliefs (paved, grooves, joined...) I feel mini shocks (clong, clong, clong...) in the handlebar, and, (but is this the same problem ?)... from 115/120km/h (72/75 Mi/h), all the front of the 650 starts to vibrate. Can some one give me an explanation. (I am a beginner!)
The bike: AN650 Burgman, new tires correctly balanced...
see you.
Pirmil
--------------------------------
Titre : petit bruit dans le guidon et rebonds de fourches... pourquoi ?
Bonjour,
à basse vitesse, sur de petits reliefs (pavés, rainures, joint...) je ressents de mini chocs dans la direction, et ... mais est-ce le même problème... à partir de 115/120 km/h, tout l'vant du 650 se met à vibrer.
Quelqu’un peut il me donner une explication. (j’suis un bleu!)
Merci à tous.